Jak na reklamaci

Jak postupovat v případě reklamace zboží?

Veškeré naše oblečení je šito s maximální pečlivostí a důsledností, ale i přesto je možné, že v zápalu šití a množství objednávek něco opomeneme. Používáme kvalitní a certifikované materiály, ale i na těch si nemusíme všimnout vady nebo se můžou povolit nitě. V tom případě nás prosím kontaktujte, abychom se domluvili na řešení reklamace. Reklamace se snažíme vyřídit rychle, ale pokud nám chcete pomoci a usnadnit tak celý proces, pomůžete nám stáhnutím/vyplněním vzorového formuláře pro reklamaci, kde podrobně popíšete, jaké vady výrobek vykazuje.

 

Abychom Vám vrácení zboží co možná nejvíce ulehčili, stačí zboží spolu s vyplněný formulářem zabalit, donést balíček na nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí. Obsluze pak sdělíte kód 97311138, ta Vám na základě toho vytiskne na balíček štítek, převezme si ho a pošle na naše náklady k nám. Nezáleží na tom, jestli jste obdrželi zásilku poštou, kurýrem nebo na pobočku Zásilkovny, této služby může využít každý zákazník. Jakmile zásilku obdržíme, budete emailem informováni o přijetí balíčku zpět k nám.

 

Formulář pro uplatnění reklamace

 

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Vzorový formulář ke stažení zde

 

Prodávající: Libor Štefek - Cronies, Chlístov 10, 518 01 Dobruška, IČ 87697033, email: info@cronies.cz, telefon: +420739800023

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

 

Vážení,

dne …... jsem ve Vašem obchodě vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady …………...Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  • Datum objednání (*)/datum obdržení (*)

 

  • Číslo objednávky:

 

  • Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
    a budou navráceny zpět převodem na účet (prosím o zaslání čísla účtu) (*)

 

  • Jméno a příjmení spotřebitele:

 

  • Adresa spotřebitele:

 

  • Email:

 

  • Telefon:

 

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)

 

 

                      (vlastnoruční podpis)
______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

x

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení